lørdag 4. april 2009

Min søster`s fjellvettregler

Fant disse på min søsters blogg - synes de var litt søte:

...Så nå vil jeg benytte anledningen til å ønske alle dere sofaslaskere en herlig påske! Kos dere masse og spis masse kvikk-lunsj og appelsiner :)

Og for at dere skal være like hele etter ferien, burde dere følge mine fjellvettregler:
  • Husk solkrem på nesa så du ikke er Rudolf etter påske.
  • Og legg aldri ut på lange turer uten å sjekke bloggen vår først!
  • Grav deg ned i tide, Heidi redder deg etterpå.
  • Meld i fra hvor du går, skriv gjerne noen meldinger feil for at flere skal få det med seg.
  • egg aldri ut på lange skiturer uten trening, men dette er ikke unnskyldningen til å henge i Storgata!
  • Lytt til erfarene fjellfolk. Personlig liker jeg å spørre elgen, ingen kjenner vel fjellet bedre enn han?!
  • Vær rustet med riktig utstyr, ikke la Bergansen ligge igjen hjemme.
  • Bruk kart og kompass, spille ringen rolle om du ikke kan bruke det, så lenge du prøver.
  • Gå ikke alene, hvem skal du da skravle med?
  • Spar på kreftene. Kommer det en sporty mann forbi, spør om du kan få henge etter han i tau!

Kos dere! :) Stor klem fra Hildemor

1 kommentar:

  1. Takk for gode råd til lillesøster :) God påske Marit, kos deg masse så sees vi!
    Klem Hilde

    SvarSlett